July 31, 2013

NEW IN: Shopping in Milano

Tak jak obiecałam, dodaję zdjęcia tego, co udało mi się upolować na wyprzedażach we Włoszech. Jak widać, kierowałam się raczej zasadą "nie ważna ilość, ale jakość" i jestem z tego mega zadowolona! :) Na zdjęciach widać też włoskie wydanie VOGUE - to taki mój must-have z każdego wyjazdu.

As I promised, I add some pictures of my purchases found on sales in Milano. I didn't buy many things, but I'm in 100% satisfied with the purchases I made! :) I bought also the Italian edition of VOGUE (it's my must-have from every travel).







| Facebook | Twitter | Lookbook | Instagram | Bloglovin |

10 comments:

  1. Buenas compras!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. i like your new bags very much !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Świetne nowości :)

    Zapraszam na KONKURS!!!

    ReplyDelete
  4. Niebieska torba. I tyle w tym temacie. Genialna!

    ReplyDelete
  5. Swietne zakupy! Ja tez niedawno bylam na zakupach w Mediolanie.:-)

    ReplyDelete
  6. Niesamowite torebki. Fajny must have z wyjazdu, coś w tym jest aż może sama zacznę praktykować ;) I przyznam, że mimo ogromnego prestiżu Vogue'a okładka Bazaar'u jest niesamowicie inspirująca !

    ReplyDelete