December 28, 2013

On the road



Dzisiaj w końcu mój upragniony noworoczny wyjazd! Właśnie pakuję wszystkie walizki (a raczej wypakowuję, bo są już przepełnione), ale na chwilę przerwałam, żeby dodać posta. Jako, że będziemy jechać samochodem ponad 12 godzin, muszę ubrać coś bardzo wygodnego - specjalnie dla Was zrobiłam zdjęcia mojego stroju na drogę. I nie myślcie, że jestem taka szalona i jadę w szpilkach! Po prostu przed spakowaniem ich do walizki chciałam Wam pokazać moją nową zdobycz, a na drogę ubieram sneakersy.
Zapraszam wkrótce! :*

Today I finaly go on the cartrip I told you about some time ago. I was waiting for it like for ages, so I'm really excited. Now I'm finishing to pack my suitcases (actually I unpack them, cause I wanted to take too many unnecesary things), but I've made a short break to add this post. As we go to Italy by car, I'll spend more than 12 hours travelling, so the thing I need the most is a comfortable outfit. Below you can see what I'm going to wear. Of course, I'll take off these heels and I'll change them for some comfy sneakers, I just wanted to show you my newest purchase.
See you soon my loves!









LABELS:
pants - frontrowshop.com | top - Sinsay | hat - Aldo | shoes - Lollipops Paris | coat - Mohito | bag - Furla

| Facebook | Twitter | Lookbook | Instagram | Bloglovin |

20 comments:

  1. Świetny zestaw. Śliczne szpilki i płaszcz. :)
    Miłego wyjazdu!

    ReplyDelete
  2. Och, oddaj mi swoją garderobę! ;)

    ReplyDelete
  3. kapelusz i narzutka bardzo fajne:) spodni bym się troche bała :)

    ReplyDelete
  4. In love with this outfit xx
    You look amazing :)

    ♡ ♥ ♡ ♥ Creme de la Chic ♥ ♡ ♥ ♡

    ReplyDelete
  5. Śliczny jest tem płaszcz *.*
    Spodnie tez sa bardzo ciekawe ^.^
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili
    http://wojdynkafashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetnie wyglądasz, jestem wielbicielką takich spodni, ale niegdzie nie mogę kupić!

    ReplyDelete
  7. nice pants, love it!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/12/new-skirt-from-zara-and-tartan-coat.html

    ReplyDelete
  8. Great outfit! Love the stripes and the hat is super cool :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  9. I love the grey waterfall coat and the pointy pumps! Gorgeous look

    ReplyDelete
  10. świetny zestaw ; D

    ReplyDelete
  11. bardzo fajnie wyglądasz; płaszcz i spodnie - świetne! No a szpilki - poezja :)

    ReplyDelete
  12. Cześć, jak znajdziesz chwilę czasu dodaj swoją stylizację u mnie na stronie modowej improwizuje.pl Pozdrawiam Daniel

    ReplyDelete
  13. boskie spodnie, też je mam i uwielbiam!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  14. Super blog,świetne stylizacje oczywiście Obserwuje :)) Licze na rewanż ;)
    http://manequinss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. genialne spodnie ! bardzo stylowy look:)

    ReplyDelete