March 26, 2014

Sunshine



Chociaż ostatnio nie miałam zbyt wiele obowiązków, nie narzekałam też na nadmiar czasu wolnego - to dlatego tak zwlekałam z dodaniem posta. Ostatnio cały mój czas wolny staram się spędzać aktywnie (i mam nadzieję, że tak zostanie na dłużej!). Najpierw przejrzałam różne fora, przeszukałam Youtube i w ten sposób odkryłam świetne treningi Mel B i Tiffany Rothe. Do tego doszła oczywiście siłownia i zumba. Chociaż mój "plan treningowy" wygląda teraz trochę chaotycznie, bo wszystko ze sobą wymieszałam, mam nadzieję, że da widoczne efekty i będę mogła się z Wami nimi podzielić.

Although lately I haven't had too many responsibilities, I haven't either complained for an excess of free time - that's why I've added this post with a little delay. Recently I try to spend all my free time in an active way (and I hope it stays like this for good!). While searching on the internet, I discovered amazing workouts by Mel B and Tiphany Rothe that I try to practice as frequentely as possible. I also go to gym and dance zumba. And although my training plan is a bit chaotic now, I hope it's effective!

 

LABELS:skirt - Allegro.pl | t-shirt - Yeah Bunny | shoes - Pretty Ballerinas | jacket - Zara | bag - Furla

| Facebook | Twitter | Lookbook | Instagram | Bloglovin |

20 comments:

  1. You look so chic!
    Love the combination!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. amazing skirt, love it!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2014/03/lingerie-set-and-red-touch.html

    ReplyDelete
  3. Świetny zestaw. Również ćwiczę Mel B i Zumbe. :)

    ReplyDelete
  4. Mogę prosić o link do sprzedawcy na Allegro do spódniczki? :D

    ReplyDelete
  5. ślicznie, fantastyczna bluzeczka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. love your outfit!!! <3

    charmingberryz.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. efekty będą na pewno - u mnie są nawet jedynie po diecie i codziennych, dwudziestominutowych, youtubowych ćwiczeniach :) także - o to nie musisz się martwić! zapewniam :)

    bardzo mi się podoba spódnica i bluzka :) baaaardzo do siebie pasują :)!

    ReplyDelete
  8. Cudownie wyglądasz! bardzo mi się ta stylizacja podoba :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  9. What a great Spring outfit! Loving the makeup-inspired top and that jacket is amazing! xo

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete
  10. super
    moje serce skradł top i spódnica

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete