May 29, 2014

LA PLAGE


Dla odmiany dodaję wakacyjnego posta prosto ze słonecznej Ustki, gdzie spędziłam kilka ostatnich dni. Chociaż w ostatnich latach wybierałam raczej zagraniczne destynacje, uwielbiam klimat polskiego morza i chętnie nad nie wróciłam. Mam nadzieję, że spodoba Wam się stylizacja i tło w stylu retro.

As a change to my recent posts I would like to share with you something special - these photos I took last weekend in Ustka (Polish coast). I've been really happy I could visit again Polish seaside, especially because I've been spending all my holidays abroad in last years. I tried to catch the unique atmosphere of this place on my photos, I hope you'll like them.




LABELS:
skirt - Allegro | body - H&M | wedges - Melissa

| Facebook | Twitter | Lookbook | Instagram | Bloglovin |

14 comments:

  1. Pięknie! Mam prawie identyczną tiulówkę, ale nie wpadłabym na to, żeby założyć ją z bluzką w groszki. Super, bo bluzka jest trochę retro jak tło, długość i fason spódnicy też, razem wszystko wygląda genialnie.

    ReplyDelete
  2. Amazing skirt, love it!
    http://www.sweetmona.com/

    ReplyDelete
  3. kocham tiulowe spódnice;) wyglądasz prześlicznie w tej stylizacji:)

    ReplyDelete
  4. bardzo słodziutko :) tak dziewczęco, ślicznie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Love that skirt :)

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  6. to jest Twoja najpiękniejsza stylizacja <3

    ReplyDelete
  7. czekałam na ten wpis! czekałam ;)!

    pięknie wyglądasz!

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjęcia ; D Pięknie wyglądasz ; D

    ReplyDelete
  9. What a beautiful, summery outfit! The tutu is gorgeous and I'm loving the polka dots :)

    -Jen

    www.vibrantbeautyblog.com

    ReplyDelete