July 27, 2014

Minimalism


Uwielbiam minimalizm i prostotę, zwłaszcza gdy idą w parze z ciekawymi dodatkami, tj. srebrne buty, czy asymetryczna dresowa spódniczka. Poza tym, że było mi w tym zestawie wygodnie, zwiewna koszula okazała się niezbędna w upalny wieczór.

I love minimalistic and simple outfits, especially if they're composed by such unique pieces like silver shoes or asymmetric jersey skirt. In spite of the fact it was really comfortable outfit, I enjoyed to wear this airy chiffon top during sizzling weather.




LABELS:
skirt - Lemonada | top - H&M | shoes - Loft37

| Facebook | Twitter | Lookbook | Instagram | Bloglovin |

16 comments:

  1. You look so chic :)

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. you look effortless and pretty!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  3. śliczna spódnica ^.^

    http://wojdynkafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. WOW! Jestem pod wrażeniem, uwielbiam takie skromne, minimalistyczne zestawy- zawsze prezentują się wspaniale! ♥

    ReplyDelete
  5. lubię minimalizm w takim stylu, więc bardzo mi się podobasz tu :)

    spódnica jest fantastyczna!

    ReplyDelete
  6. Ale śweitna spódnica, no i te buty!

    ReplyDelete
  7. ja również jestem zwolenniczką prostych zestawów;) cudownie się prezentujesz w tym zestawie;)

    ReplyDelete
  8. Świetny zestaw! Piękna spódnica! :)

    ReplyDelete
  9. Ja niestety uważam, że cały zestaw jest "za ciężki". Spódnica nie przypadła mi do gustu, za to bluzka i buty bardzo, ale niestety nie w tym zestawie. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  10. You look beautiful
    Amazing outfit

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. wow ! Świetne zestawienie- spódnica jest mega ;))

    http://beauty-iseverywhere.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. bardzo ładny duet, moje kolory,
    więc twoja stylizacja mnie urzekła ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    ReplyDelete